Články o: Doručování mailů

Doručení mailů - spam filtry

Níže najdete pár tipů, jak dohledat maily od NejŘemeslníků a jak zajistit, abyste je nadále vždy v pořádku dostali. Tipy jsou rozděleny podle toho, kterou mailovou službu používáte.

Tipy pro uživatele mailů Seznam.cz, Email.cz, Post.cz
Tipy pro uživatele mailu Gmail.com
Tipy pro uživatele mailů Centrum.cz, Volný.cz, Atlas.cz
Jak zrušit či přenastavit zasílání mailů od NejŘemeslníků?

Tipy pro uživatele mailů Seznam.cz, Email.cz, Post.cz



Zdá se vám, že maily od NejŘemeslníků nepřicházejí?



1. Zkontrolujte složku Hromadné



Pokud tam najdete mail od nás, otevřete jej a klikněte na Přesunout ⟶ Doručené:

Přesun mailu ze složky Hromadné

Seznam úspěšný přesun potvrdí. Příští maily od nás by už měly docházet do složky Doručené:

Potvrzení přesunu ze složky Hromadné

2. Zkontrolujte složku Spam



Pokud tam najdete mail od nás, otevřete jej a klikněte na Není spam ⟶ Není spam:

Označení mailu, že nejde o spam

Seznam akci potvrdí a příště už nebude maily od nás doručovat do složky Spam:

Potvrzení vynětí mailu ze složky Spam

3. Zkuste maily od nás vyhledat



Do horního vyhledávacího políčka zadejte třeba nejremeslnici:

Vyhledávání na Seznamu

Jak zajistit, abyste maily od nás vždy dostali?



Aby vám naše maily vždy bezpečně došly do Doručené pošty, přidejte si naši adresu mezi Důvěryhodné adresy:

otevřete libovolný náš mail a klikněte na naši adresu odesílateleinfo@nejremeslnici.cz
klikněte na Důvěryhodná adresa

Přidání mailu mezi Důvěryhodné adresy

Seznam toto přidání opět potvrdí a vedle naší mailové adresy bude odteď ukazovat zelenou fajfku:

Označení odesílatele jako Důvěryhodné adresy

Tipy pro uživatele mailu Gmail.com



Zdá se vám, že maily od NejŘemeslníků nepřicházejí?



1. Zkuste maily od nás vyhledat a přesunout do Primární složky v Doručené poště



Gmail umí velmi dobře vyhledávat a není tedy většinou nutné procházet všechny složky. Do horního vyhledávacího políčka zadejte třeba nejremeslnici a měly by se objevit naše maily, ať už jsou v kterékoliv z hlavních složek:

Vyhledání mailu na Gmailu

Pozor ale na to, že pokud náhodou náš mail skončil ve složce Spam, neobjeví se přímo ve výsledcích vyhledávání, je třeba nejprve kliknout na odkaz, který se objeví pod výsledky hledání:

Vyhledávání mailu na Gmailu i ve Spam složce

Jakmile mail najdete, otevřete jej a kliknutím na křížek mu odeberte všechny štítky kromě štítku Doručená pošta. Tím se mail dostane do hlavní složky doručených mailů a další naše maily budou docházet také tam:

Přesun mailu do Primární složky v Doručené poště

Pokud se náhodou stalo, že jste naši zprávu našli označenou jako Spam, klikněte na tlačítko Nejde o spam a příště již maily nebudou označovány jako Spam:

Vyjmutí mailu ze složky Spam

2. Zkontrolujte vedlejší složky Doručené pošty



Gmail rozděluje doručenou mailu do několika vedlejších složek mimo složku Primární. Dělá to automaticky s pomocí umělé inteligence a někdy se tak úplně netrefí… Pokud nemůžete některý náš mail najít, zkontrolujte tyto podsložky, zda tam někde není:

Procházení vedlejších složek Doručené pošty

Pokud v některé z nich náš mail najdete, doporučujeme jej přesunout do Primární složky Doručené pošty. Stačí mail otevřít a kliknout na křížek u štítku s názvem složky, tedy odebrat štítek. Příští maily od nás by pak již měly docházet do hlavní (Primární) složky Doručené pošty:

Přesun mailu do Primární složky v Doručené poště

3. Zkontrolujte složku Spam



Někdy naše maily Gmail označí jako Spam. Takové maily najdete tak, že v seznamu složek v levém sloupci kliknete na Více a Spam. Následně mail otevřete a klikněte na tlačítko Nejde o spam:

Vyjmutí mailu ze složky Spam

Jak zajistit, abyste maily od nás vždy dostali?



Aby vám naše maily vždy bezpečně došly do Doručené pošty, vytvořte si pro ně doručovací pravidlo:

Otevřete libovolný náš mail, klikněte na tři tečky vpravo nahoře („Další“) a pak na Filtrovat podobné zprávy. Otevře se okénko s parametry filtru zpráv:

Vytvoření filtru zpráv

Zkontrolujte, že v řádku Od: vidíte naši adresu, tj. info@nejremeslnici.cz a pak klikněte na Vytvořit filtr. Dostanete se na druhou stránku nastavení filtru:

Vytvoření filtru zpráv - nastavení filtru

Zde zaškrtněte „Nikdy neposílat do složky Spam“, dále „Zařadit do kategorie Primární“ a „Použít filtr také na odpovídající konverzace“ a konečně potvrďte kliknutím na Vytvořit filtr:

Vytvoření filtru zpráv - nastavení pravidel

Zní to možná složitě, ale tímto nastavením jednou provždy zařídíte spoustu věcí: naše maily nikdy nebudou označeny jako Spam a vždy budou doručeny do hlavní složky v Doručené poště. Navíc se tam přesunou i všechny dřívější maily, které jste už od nás dostali.

Tip: zrušte rozdělování Doručené pošty do podsložek



Gmail si lze snadno nastavit tak, aby vůbec příchozí poštu nerozděloval do podsložek „Sociální sítě“, „Aktualizace“ atd. Pokud vám rozdělování nevyhovuje, postupujte takto:

Klikněte na ozubené kolečko v horním menu Gmailu a pak na odkaz Přizpůsobit v sekci Typ doručené pošty, u položky Výchozí:

Zrušení podsložek Doručené pošty

Odškrtněte všechny podsložky (kromě Primární, u té to ani nejde) a klikněte na Uložit:

Zrušení podsložek Doručené pošty - odstranění podsložek

A je to. Všechna vaše běžná pošta se nyní „slije“ do jediné složky Doručená pošta a příští maily už budou doručovány pouze tam.


Tipy pro uživatele mailů Centrum.cz, Volný.cz, Atlas.cz



Zdá se vám, že maily od NejŘemeslníků nepřicházejí?



1. Zkontrolujte složku Hromadná



Pokud tam najdete mail od nás, otevřete jej a klikněte na Další akce ⟶ Přesunout do složky ⟶ Příchozí:

Přesun mailu ze složky Hromadná

Centrum úspěšný přesun potvrdí. Příští maily od nás by už měly docházet rovnou do složky Příchozí:

Potvrzení přesunu ze složky Hromadná

2. Zkontrolujte složku Spam koš



Pokud tam najdete mail od nás, otevřete jej a klikněte na tlačítko Není spam:

Označení mailu, že nejde o spam

Centrum akci potvrdí a příště už nebude maily od nás doručovat do složky Spam:

Potvrzení vynětí mailu ze složky Spam koš

3. Zkuste maily od nás vyhledat



Do horního vyhledávacího políčka zadejte třeba nejremeslnici a stiskněte Enter:

Vyhledávání na Centru

Jak zajistit, abyste maily od nás vždy dostali?



1. Přidejte si naši adresu mezi Důvěryhodné odesílatele



Aby vám naše maily vždy bezpečně došly do Doručené pošty, přidejte si naši adresu mezi Důvěryhodné odesílatele. Nejsnáze to uděláte tak, že povolíte zobrazování obrázků v našich mailech. Otevřete libovolný náš mail a klikněte na tlačítko Povolit obrázky:

Povolení obrázků - přidání mezi Důvěryhodné odesílatele

Centrum tuto volbu potvrdí a rovnou náš mail ukáže v celé kráse včetně obrázků:

Povolení obrázků

2. Přidejte naši adresu mezi výjimky pro Spam koš



Abyste měli jistotu, že vám naše maily nespadnou do složky Spamový koš, můžete si naši adresu přidat mezi výjimky. Uděláte to tímto postupem:

Klikněte na odkaz Nastavení
Klikněte na záložku Zabezpečení
Klikněte na řádek Blokování adres a výjimky
Klikněte na řádek Výjimky
Do políčka vyplňte naši adresu, tj. info@nejremeslnici.cz
Potvrďte kliknutím na Povolit

Přidání adresy do výjimek pro Spam koš

Nyní byste měli vidět naši adresu mezi výjimkami:

Výjimky pro Spam koš


Jak zrušit (přenastavit) zasílání mailů od NejŘemeslníků?



V patičce každého našeho mailu najdete odkaz pro nastavení mailové komunikace:

Odkaz pro Nastavení mailové komunikace s NejŘemeslníky

Dostanete se na stránku, kde si můžete nastavit, které zprávy od nás dostávat chcete a které ne:

Nastavení mailové komunikace u NejŘemeslníků

Stejná stránka s nastavením mailů je kdykoliv dostupná i ze sekce Nastavení na webu NejŘemeslníci.


Nenašli jste zde odpověď na svou otázku ohledně doručování našich mailů? Napište nám nebo zavolejte.

Aktualizováno dne: 20/02/2024

Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?

Podělte se o svůj názor

Zrušit

Děkujeme Vám za Váš názor.