Články o: Slovníček pojmů

Slovníček pojmů

REGISTRACE = přidání firmy a vyplnění údajů pro správné zasílání poptávek

ÚČET = každý zaregistrovaný řemeslník/firma má na NejŘemeslníci.cz účet

PROFIL = stránka v účtu s informacemi o řemeslníkovi/firmě

PROGRAM = varianta nastavení účtu. Po registraci má každý řemeslník/firma automaticky nastaven program Free

KREDIT = slouží jako online platidlo ve chvíli, kdy se řemeslník/firma uchází o zakázku a umožňuje získání Příležitosti spojené s výměnou kontaktů

ÚROVEŇ = určuje se podle vyplněnosti profilu a přímo ovlivňuje přístup k poptávkám, rsp. možnost dávat nabídky

POPTÁVKA = zadání od zákazníka a jeho představa o ceně, termínu, atd.

NABÍDKA = konkrétní reakce řemeslníka/firmy na poptávku, může obsahovat návrh ceny, termín realizace a popř. i varianty provedení, při jejímž odeslání se rezervuje předem daný počet kreditů

VIZITKA = lze ji odeslat zákazníkovi místo Nabídky a upozornit ho tak na zájem o zakázku, ale nejedná se o plnohodnotnou Nabídku a počítá se s dalším doplněním ze strany řemeslníka/firmy

DISKUZE POD POPTÁVKOU = slouží k upřesnění doplňujících informací se zákazníkem, aby mohl řemeslník/firma připravit základní nabídku

POZOR: Nejedná se o plnohodnotnou Nabídku a proto tu není možnost Příležitosti (výměny kontaktů). Pokud má řemeslník/firma nízkou Úroveň, hrozí, že než si se zákazníkem vyjasní informace, budou již pozice obsazeny Nabídkami jiných dodavatelů.

PŘÍLEŽITOST = znamená, že si poptávající prohlédl vaši nabídku, zaujala ho a zobrazil si vaše kontakty. Tehdy strháváme kredity a vy máte obchodní Příležitost s minimální konkurencí (na 1 poptávku mohou reagovat max. 4 dodavatelé).

Aktualizováno dne: 12/08/2019

Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?

Podělte se o svůj názor

Zrušit

Děkujeme Vám za Váš názor.