Proč se starat o svůj profil?

“Abyste byli úspěšní a získávali více zakázek!” radí Marta z týmu NejŘemeslníků
Veřejný profil včetně hodnocení slouží jako vaše online vizitka. Web NejŘemeslníků je přímo založený na vyhledávání kvalitních firem podle referencí. Kromě toho, zákazníci, kteří si u nás zadají poptávku, obdrží nabídku až od čtyřech firem a vybírají si právě na základě vašeho profilu. Věnujte mu proto pozornost.

Jak vyplnit svůj profil?
Rozhodně si dejte na vyplnění záležet. Neúplný profil může zákazníka odradit, naopak kompletní profil působí profesionálně a můžete si jím nové zákazníky získat.

Na stránce Můj profil doporučujeme vyplnit a zkontrolovat:

Hlavní zaměření. To je zároveň vaším viditelným jménem pro poptávající.
Profilovou fotku. Reálná fotka vám přidá na autentičnosti a zvýší důvěryhodnost. Zvažte její použití, vyplatí se to!
Motto. Říkáte si, že žádné nemáte? Může o vás říci víc, než tisíc slov.
Zamyslete se, co je pro vás v profesním životě důležité. Je to zákazník? Povězte mu to!
O dodavateli. Zde máte dostatek prostoru popsat veškeré činnosti a řemesla, kterým se věnujete. Nic neopomeňte, vaše služby se mohou poptávajícím hodit! Navíc, z popisu činností vybíráme klíčová slova, podle kterých se určují kategorie, ze kterých vám posíláme poptávky.
Přidat reference. Jsou nesmírně důležité! Věnujeme jim proto samostatnou kapitolu v nápovědě.
Přidat otázky. Je to snadné a přiblížíte se tak zákazníkovi ještě víc.
Kategorie. Ty určují, z jakých oblastí pro vás vybíráme poptávky. Na něco jste při registraci zapomněli? Stačí si činnost doplnit do popisu činnosti ve vašem stávajícím profilu nebo se obrátit na naši zákaznickou podporu a my vám činnost a kategorie rádi doplníme.
Sídlo a dojezdovou vzdálenost. Lokalita a vaše dojezdová vzdálenost hrají důležitou roli ve výběru vašich poptávek. Pokud za zákazníky dojíždíte, uveďte do jaké vzdálenosti.
Kontaktní údaje. Ty se zobrazí zákazníkovi v případě, že se mu líbí vaše nabídka nebo vaše vizitka a má zájem o výměnu kontaktů. Uvádějte proto aktuální telefonní číslo a e-mailovou adresu, na které jste k zastižení.

“Představte se stručně a jasně. Mělo by být hned jasné, čemu se věnujete!” radí Martička
Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?
Zrušit
Děkujeme Vám za Váš názor.