Jak se dostanu k poptávkám?
Po registraci a schválení vašeho IČ získáte přístup k vybraným poptávkám. Posíláme vám je do emailové schránky, ale všechny dostupné poptávky najdete na webu v seznamu poptávek, kde je můžete spravovat.

Pozor, do mailu nikdy neposíláme všechny dostupné poptávky! Pro přehled všech aktuálně dostupných poptávek z vašeho oboru a lokality je potřeba se vždy podívat do seznamu poptávek.

Maily
Vybrané poptávky vám zasíláme do emailové schránky. Z emailu pak můžete na poptávky rovnou odpovídat jednoduchým stiskem tlačítka. Zasílání emailů a systémových upozornění můžete upravit na stránce profilu v záložce Nastavení upozornění.

Zasílání nových poptávek můžete také pouze pozastavit a to například v termínu vaší dovolené nebo pracovní vytíženosti.
Poptávky na webu
Všechny poptávky najdete v seznamu Poptávky přímo na webu. Pro jednoduchou orientaci můžete navíc poptávky řadit podle data přidání, zajímavosti nebo blízkosti. Filtrovat můžete poptávky aktivní, aktivní bez omezení, nepřečtené a ty, které jste ze seznamu již vyřadili.

Filtr poptávek
Dále jsou poptávky rozděleny podle stavu a to na:
Seznam dostupných poptávek (Poptávky)
Poptávky, na které jste odpověděli (Mám zájem)
Poptávky, u kterých zákazník projevil zájem o vaše kontakty (V kontaktu)
Zakázky, které realizujete (Dělám na tom)
Hotové zakázky (Hotovo)
Poptávky, o které jste projevili zájem, ale zákazník si vybral jiného dodavatele (Nevyhrané)

Seznam poptávek podle stavu
Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?
Zrušit
Děkujeme Vám za Váš názor.