Poptávky na míru a jejich omezení
Proč dostávám právě tyto poptávky a jak to změnit?
Poptávky pro vás vybíráme podle nastavených Kategorií prací, lokality, dojezdové vzdálenosti a cenového rozpětí. Kategorie a upřednostňované cenové rozpětí poptávek, na které vás zveme, můžete přizpůsobit s naší zákaznickou podporou. Lokalitu a dojezdovou vzdálenost pak nastavíte ve svém Profilu, kde můžete upravit i Popis činnosti.
Tím ale výběr poptávek nekončí. V seznamu můžete najít i poptávky s omezením, na které zatím nemůžete reagovat.
Zamčené poptávky
Podle úrovně
Při výběru dodavatelů zohledňujeme i kvalitu a ověřenost a to pomocí Úrovní. Čím vyšší úroveň máte, tím později můžete na poptávku reagovat. Obsazenost poptávky je viditelná díky semaforu u poptávky. Na příkladu níže vidíme, že již byly poslány tři nabídky a jedna pozice zůstala ještě otevřená. Pokud je pozice obsazená, je červená, pokud je volná, je modrá a pokud je volná, ale nemůžete na ni kvůli nízké úrovni reagovat, je šedá. Šedá signalizuje, že si máte zvýšit úroveň.
![Semafor obsazenosti](https://storage.crisp.chat/users/helpdesk/website/1fc9a7532aec1500/nejr-cripchat-images-semafor_13ut45p.png)
Podle programu
Dále máme při výběru poptávek na zřeteli vaši aktuální verzi Programu, díky které můžete získat přednostní zvaní na vybrané poptávky.
Jak funguje přednostní zvaní?
Firmy s placeným programem jsou na poptávky po vyhrazený čas zvány přednostně. V programu Active jste zváni přednostně na poptávky do 20 000 Kč, program Plus vám zaručuje přednostní zvaní na poptávky do 300 000 Kč a v nejvyšším programu Premium jste přednostně zváni na všechny poptávky bez omezení. Podle atraktivity a počtu nabídek se poté poptávky posílají i firmám s nižším programem.
Výhody všech programů včetně cen si můžete prohlédnout zde.
Aktualizováno dne: 20/05/2020
Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?
Děkujeme Vám za Váš názor.