Proč dostávám právě tyto poptávky a jak to změnit?
Poptávky pro vás vybíráme podle nastavených Kategorií prací, lokality, dojezdové vzdálenosti a cenového rozpětí. Kategorie a upřednostňované cenové rozpětí poptávek, na které vás zveme, můžete přizpůsobit s naší zákaznickou podporou. Lokalitu a dojezdovou vzdálenost pak nastavíte ve svém Profilu, kde můžete upravit i Popis činnosti.

Tím ale výběr poptávek nekončí. V seznamu můžete najít i poptávky s omezením, na které zatím nemůžete reagovat.

Zamčené poptávky

Podle úrovně
Při výběru dodavatelů zohledňujeme i kvalitu a ověřenost a to pomocí Úrovní. Čím vyšší úroveň máte, tím později můžete na poptávku reagovat. Obsazenost poptávky je viditelná díky semaforu u poptávky. Na příkladu níže vidíme, že již byly poslány tři nabídky a jedna pozice zůstala ještě otevřená. Pokud je pozice obsazená, je červená, pokud je volná, je modrá a pokud je volná, ale nemůžete na ni kvůli nízké úrovni reagovat, je šedá. Šedá signalizuje, že si máte zvýšit úroveň.

Semafor obsazenosti

Podle programu
Dále máme při výběru poptávek na zřeteli vaši aktuální verzi Programu, díky které můžete získat přednostní zvaní na vybrané poptávky.

Jak funguje přednostní zvaní?
Firmy s placeným programem jsou na poptávky po vyhrazený čas zvány přednostně. V programu Active jste zváni přednostně na poptávky do 20 000 Kč, program Plus vám zaručuje přednostní zvaní na poptávky do 300 000 Kč a v nejvyšším programu Premium jste přednostně zváni na všechny poptávky bez omezení. Podle atraktivity a počtu nabídek se poté poptávky posílají i firmám s nižším programem.
Výhody všech programů včetně cen si můžete prohlédnout zde.
Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?
Zrušit
Děkujeme Vám za Váš názor.