Jak poznat, že si zákazník zobrazil kontakty
Vybrali jste si poptávku, odeslali nabídku a teď čekáte, jestli nabídka a vaše reference zákazníka zaujmou a Příležitost bude vaše. A o tom se musíte, samozřejmě, dozvědět.
Že si zákazník zobrazil vaše kontakty poznáte okamžitě ve vašem účtu v sekci Poptávky.

Sekce poptávek "V kontaktu"
Poptávka, u které si zákazník kontakty zobrazil, se totiž automaticky přesouvá ze záložky “Mám zájem” do záložky “V kontaktu”.
Když u dané poptávky rozkliknete položku “Kontakty”, máte k dispozici kontaktní údaje zákazníka.

Vyměněné kontakty

Zároveň vám informaci o výměně kontaktů včetně telefonního čísla a emailu zákazníka posíláme emailem.

Jak poznat, že jste vyhráli
Že jste zákazníka zaujali natolik, že se rozhodl zadat zakázku k realizaci právě vám, byste měli vědět především vy - na základě komunikace s poptávajícím a podpisu smlouvy o díle.
Černé na bílém to ale najdete i ve svém účtu na NejŘemeslnících. A to opět v sekci Poptávky.

Jakmile vás zákazník označí jako vybranou firmu nebo vy, po domluvě se zákazníkem, kliknete v poptávce na tlačítko “Budu realizovat”, se poptávka přesouvá ze záložky “V kontaktu” do záložky “Dělám na tom”.

Sekce vyhraných poptávek "Dělám na tom"
Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?
Zrušit
Děkujeme Vám za Váš názor.