Články o: Reakce na poptávky

Reakce na poptávky

Zájem o poptávku


Dostali jste od nás poptávku, která vás zaujala, ale nevíte, jak na ni co nejlépe zareagovat?

U každé poptávky vidíte počet kreditů, které vám budou v případě výměny kontaktů se zákazníkem, odečteny. Můžete si dopředu promyslet, zda je pro vás poptávka opravdu zajímavá a o příležitost stojíte.

Kreditová cena poptávky
Pokud se rozhodnete dát nabídku, můžete odeslat připravenou Vizitku. Nejde ale o plnohodnotnou nabídku a zákazník vždy ocení zprávu přímo od vás.

Vaše nabídka


Nabídky jsou omezeny vaším programem. Platnost odeslané nabídky je maximálně 21 dní, ale pokud nechcete tak dlouho čekat, můžete nastavit kratší platnost nabídky.

O jednu poptávku mohou soupeřit maximálně 4 řemeslníci.

"Zkuste využít našich ověřených tipů a zvyšte své šance získat Příležitost a zakázky!” radí Dana z NejŘemeslníků.

Jak na skvělou nabídku? Tady je 5 tipů, které vám pomohou:





Cenová nabídka není nutná. Pokud je poptávka zadána tak, že umožňuje provést kalkulaci, je to ale samozřejmě lepší. Firmy se často bojí, že pokud zadají konkrétní cenu a při prohlídce nebo realizaci se cena kvůli vícepracím zvýší, zákazník bude požadovat dodržení původní nabídky. V případě, že nechcete uvádět konkrétní částku, zkuste vytyčit alespoň přibližné cenové rozpětí.

Nabídněte osobní schůzku. Některé drobné zakázky se samozřejmě dají domluvit online. Vždy je ale lepší nabídnout osobní schůzku a obhlédnutí problému. Poptávající není odborník a proto potřebuje vaše rady a vyhodnocení situace. Osobní kontakt navíc zvyšuje možnost, že si zákazník vybere právě vás.

Komunikujte. Poptávající ví, že jste řemeslník a neočekává nabídku o rozsahu několika stran. Přílišná stručnost může ale zákazníka odradit. Stejně tak jako používání přednastavených odpovědí. Pokud použijete přednastavenou odpověď, nezapomínejte se k ní vrátit a doplnit zprávu vlastními slovy. Pokud není v poptávce uvedeno vše potřebné, požádejte v diskuzi o doplňující informace. Za řemeslníky mluví práce, ale i slova jsou potřeba!

Nabídněte něco extra. Nemáme na mysli slevu ve výši vašeho výdělku, ale příjemnou drobnost navíc - třeba odvoz odpadu, úklid nebo bezplatnou konzultaci. I když se může zdát, že jde o samozřejmé věci, není tomu tak. A lidé mají rádi, když za své peníze dostanou něco navíc!

Jednejte slušně a poctivě. A dotahujte věci do konce. Vyhněte se odpovědím, které by zákazník mohl považovat za sarkastické a nezesměšňujte potenciálního zákazníka. Pamatujte na to, že vy jste odborník a víte, co a jak! Na rozdíl od poptávajícího, který se v oboru nevyzná. V písemné komunikaci se pokuste o co nejspisovnější projev.

Stát se může cokoliv! Dostanete výhodnější zakázku, během obhlídky zjistíte, že nemáte dostatečné vybavení nebo zakázka ve skutečnosti neodpovídá vaší činnosti a nebo třeba během realizace onemocníte. Nejhorší je zmizet, přestat komunikovat nebo vůbec nezvedat telefon. K případnému problému se postavte čelem a jednejte férově, správný přístup se vyplatí :-)

Aktualizováno dne: 10/04/2025

Pomozte nám zlepšovat seznam dotazů i pro ostatní zákazníky. Pomohla Vám odpověď při řešení Vašeho požadavku?

Podělte se o svůj názor

Zrušit

Děkujeme Vám za Váš názor.